De praktijk is iedere werkdag geopend van 08.00 uur tot 17.00 uur en telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:
08.00 uur – 10.30 uur,
11.00 uur – 12.00 uur,
14.00 uur – 16.00 uur.
Voor spoedgevallen kunt u tussen 08.00 en 17.00 uur ten alle tijden bellen en direct kiezen voor keuze optie 1.
Het spreekuur is uitsluitend volgens afspraak. Afspraken worden ’s morgens gemaakt tussen 08.00 en 12.00 uur (telefonisch via keuzeoptie 4, of aan de balie).
Voor zaken die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag kunt u in de middag (tussen 14.00 en 16.00 uur) de assistente bellen (via keuzeoptie 4)
Voor spoedgevallen kunt u tussen 08.00 en 17.00 uur ten alle tijden bellen en direct kiezen voor keuze optie 1.
Voor een consult wordt 15 minuten gereserveerd. Wanneer u langer dan 15 minuten nodig denkt te hebben, kunt u dit aangeven bij de assistente. Zij zal in overleg met de huisarts meer tijd voor u reserveren indien mogelijk.
De assistente zal vragen naar de reden van uw komst, dit ter verbetering van de tijdsplanning en indeling naar ernst.
Belt u s.v.p. tijdig indien een eerder gemaakte afspraak niet door kan gaan.
Tussen 08.00 en 10.30 uur kunt u een huisbezoek aanvragen. Voor spoedgevallen wordt natuurlijk een uitzondering gemaakt.
De assistente zal altijd vragen naar de reden van het huisbezoek. De huisarts kan hiermee rekening houden bij de planning van de visiteronde.
Een consult op de praktijk heeft altijd de voorkeur i.v.m. de onderzoeksmogelijkheden die er zijn.
De doktersassistente heeft op dinsdag en donderdag een spreekuur tussen 08.30 en 10.00 uur.
LET OP: U dient hiervoor vooraf telefonisch een afspraak te maken.
U kunt hier terecht voor o.a. bloeddrukmetingen, oren uitspuiten, injecties, hechtingen verwijderen en het controleren van de urine op een mogelijke infectie.
De praktijkondersteuner ondersteunt de huisarts bij het begeleiden van patiënten met chronische aandoeningen zoals diabetes, longziekten, of hart- en vaatziekten.
Indien nodig zal de huisarts u verwijzen.
De zorg voor kwetsbare ouderen of voor mensen met chronische ziekten wordt georganiseerd door middel van een zorgprogramma. Indien u hiervoor in aanmerking komt, bespreekt uw huisarts of praktijkondersteuner de mogelijkheden met u. Klik hier voor meer uitleg over wat een zorgprogramma is.
U kunt ook bij de praktijkondersteuner terecht voor begeleiding bij het stoppen met roken. U kunt hiervoor direct een afspraak maken op haar spreekuur. U wordt verzocht om tijdens uw eerste afspraak een vragenlijst mee te nemen. Deze kunt u hier downloaden.
Birgit Cranenbroek is werkzaam op maandag en dinsdag en op donderdag ochtend
Anniek van Kruisbergen is aanwezig op dinsdag ochtend en op donderdag
Voor spoedgevallen kunt u tussen 08.00 en 17.00 uur ten alle tijden bellen en direct kiezen voor keuze optie 1.
Stichting Huisartsenposten Noord-Limburg organiseert de huisartsenzorg voor spoedgevallen gedurende de avond, nacht, in het weekend en tijdens feestdagen. Hier kunt u terecht met klachten die niet kunnen wachten tot het eerstvolgende spreekuur van uw eigen huisarts. Alle huisartsen in de regio Noord-Limburg werken in toerbeurt op de huisartsenposten in Venlo en Venray. De huisartsenpost in Venlo is gevestigd in de Spoedpost Noord-Limburg.
De spoedpost en huisartsenpost zijn bereikbaar en geopend:
Buiten deze tijden kunt u terecht bij uw eigen huisartsenpraktijk of zorgverlener.
Bij spoedgevallen ’s avonds, ’s nachts, in het weekend of op feestdagen kunt u contact opnemen met Spoedpost Noord-Limburg via telefoonnummer 0900-8818 (€ 0,15 p/m). Houd de gegevens van de patiënt bij de hand.
Spoedpost Noord-Limburg, Professor Gelissensingel 20, 5912 JX Venlo.
Klik hier voor meer informatie over Huisartsenpost Noord-Limburg
Om uw dossier te bekijken dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig.
Heeft u hulp nodig om in te loggen? Bekijk dan de instructie via de video.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Om uw actuele medicatie te bekijken en te herhalen dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
Heeft u hulp nodig om in te loggen? Bekijk dan de instructie via de video.
U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen Helaas kan niet alle chronische medicatie via het portaal herhaald worden, bijv. opiaten.
Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.
Om een e-consult (een belangrijk minder dringend bericht) te versturen aan uw huisarts dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
Heeft u hulp nodig om in te loggen? Bekijk dan de instructie via de video.
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Om de uitslag van uw recente (lab-) onderzoek te bekijken dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
Heeft u hulp nodig om in te loggen? Bekijk dan de instructie via de video.
Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
– Laboratoriumuitslagen
– Lichamelijk onderzoek
– Toegangslogboek
– Verslaglegging
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten
– Actueel medicatieoverzicht
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen voor inwoners van Kessel en Kessel-Eik. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
Om online een afspraak te maken dient u in te loggen in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig. Klik op de knop hieronder om in te loggen.
Heeft u hulp nodig om in te loggen? Bekijk dan de instructie via de video.
Als patiënt van VieCuri heeft u toegang tot mijnVieCuri, uw persoonlijke digitale portaal. Met mijnVieCuri krijgt u altijd en overal op een veilige manier toegang tot uw medisch dossier. In mijnVieCuri kunt u uw persoonlijke gegevens bekijken en wijzigen en uitslagen van onderzoeken inzien zoals bloeduitslagen. Ook bloeduitslagen die door uw huisarts zijn aangevraagd bij Viecuri zijn zichtbaar in het patiëntenportaal. U hebt hier DigiD voor nodig.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Uw patiëntenportaal is bereikbaar via www.mijnviecuri.nl. U logt bij mijnVieCuri in met uw DigiD.
Let op: mijnVieCuri werkt niet optimaal in Internet Explorer. Gebruik een andere internetbrowser (bijvoorbeeld Google Chrome, Microsoft Edge of Safari) om in te loggen bij mijnVieCuri.