Wij werken voortaan met Aurora teleQ

 

Beste patiënt,

Vanaf 1 juli 2025 werken wij met Aurora teleQ, een nieuw systeem voor telefoonverkeer en communicatie. Hiermee willen wij u sneller en efficiënter helpen en de wachttijden aan de telefoon verkorten.

Wat verandert er?

Met Aurora teleQ hoeft u niet meer lang in de wacht te staan. U ontvangt een tijdstip waarop wij u terugbellen. Zo weet u precies wanneer u een telefoontje van ons kunt verwachten.

Liever toch aan de lijn blijven? Dat kan ook. De wachttijd is dan gelijk aan de tijd tot uw terugbelmoment. Als u kiest voor terugbellen, behoudt u uw plek in de wachtrij.

Uw voordelen op een rij:

  • U kiest zelf een terugbeltijd die u goed uitkomt
  • Geen lange wachttijd aan de telefoon
  • Snellere en persoonlijke hulp
  • Duidelijke en efficiënte communicatie

 

Hoe werkt het?

Wanneer u ons belt, hoort u een keuzemenu. U geeft aan waarvoor u belt en kiest daarna of u direct wilt blijven wachten of liever wordt teruggebeld. Kiest u voor terugbellen, dan plannen wij een belafspraak in.

Als u in de wachtrij blijft, hoort u uw plaats in de rij en de verwachte wachttijd.

Tijdens pauzes, overlegmomenten of als we tijdelijk niet beschikbaar zijn, wordt u niet onnodig in de wacht gezet. U krijgt dan automatisch een terugbelmoment aangeboden.

Ook handig om te weten:

Sommige zaken kunt u ook regelen als wij gesloten zijn:

  • U kunt 24 uur per dag herhaalrecepten aanvragen
  • U kunt op elk moment een afspraak annuleren

Luistert u daarom de eerste keer dat u belt goed naar de keuzes in het menu.

We begrijpen dat veranderingen even wennen kunnen zijn. Mocht u vragen hebben over het gebruik van Aurora teleQ, dan helpen wij u graag.